Namn, förnamn
E-post
E-post (bekräfta)
Beställningsnummer
Ange endast beställningsnummer som börjar med SE. Kontakta oss direkt via säljplattformen för alla andra beställningsnummer.
Ämne Redigera kunduppgifter Produkt och montering Status och leverans Reklamation och garanti Avboka beställning Betalning Annat Omdöme
Redigera kunduppgifter Ändra kontakt- eller fakturauppgifter
Meddelande
Produkt och montering Frågor om produkt och bygganvisningar Frågor om montering
Meddelande
Status och leverans Leveransstatus Ändra leveransadress
Meddelande
Reklamation och garanti Anmäl defekta delar Anmäl fel färg Anmäl felaktiga delar Fel artikel vid leverans Brist på monterade varor
För att vi ska kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi en lista över de delar som saknas så att vi kan ordna en enda efterföljande leverans. Förteckningen ska upprättas på grundval av monteringsanvisningarna (t.ex. 1 st B 80, 2 st PD 240).
Meddelande
För att kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi bilder på mottagna och skadade varor. Inspektera hela försändelsen noggrant och skicka oss en fullständig lista över saknade/defekta varor så att vi kan ordna med en enda restorder. Skapa listan med hjälp av monteringsanvisningen (t.ex.: 1 st B 80, 2 st PD 240).
För att kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi bilder på förpackningsetiketten, monteringsanvisningen, leveranskvittot och hela varan.
För att kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi bilder på mottagna och skadade varor. Inspektera hela försändelsen noggrant och skicka oss en fullständig lista över saknade/defekta varor så att vi kan ordna med en enda restorder. Skapa listan med hjälp av monteringsanvisningen (t.ex.: 1 st B 80, 2 st PD 240).
Avboka beställning Beställt fel produkt Hittat billigare pris Ändra betalningsalternativ Leveransfördröjning Annat (vänligen ange anledning)
Meddelande
För att vi ska kunna behandla din förfrågan så snabbt som möjligt behöver vi en bild på det billigare erbjudandet! Förutsättning: Ångerfristen på 14 dagar får inte överskridas och varan ska vara identisk.
Betalning Frågor om betalning/återbetalning
Meddelande
Annat Avregistrera dig från nyhetsbrevet
Meddelande
Omdöme Fråga om omdöme
Meddelande
Ämne Produkt och montering Försändelse Betalning Annat
Produkt och montering Frågor om produkt och bygganvisningar Frågor om montering
Meddelande
Försändelse Leveranstider/hur fungerar leveransen?
Meddelande
Betalning Betalningsalternativ Betalningen fungerade inte
Meddelande
Annat Samarbete
Meddelande
Beställningsnummer
Ange endast beställningsnummer som börjar med SE. Kontakta oss direkt via säljplattformen för alla andra beställningsnummer.
Ämne Redigera kunduppgifter Erbjudanden för offentliga platser Produkt och montering Status och leverans Reklamation och garanti Betalning Omdöme
Redigera kunduppgifter PRO - Ändra kontakt- eller fakturauppgifter PRO - Skicka momsregistreringsnummer
Meddelande
Erbjudanden för offentliga platser PRO - Erbjudanden för offentliga lekplatsredskap EN 1176
Meddelande
Produkt och montering PRO - Frågor om produkten PRO - Bygganvisningar och certifikat PRO - Rekommendation av ankare PRO - Fundamentplan/tips PRO - Frågor om montering
Meddelande
Status och leverans PRO - Ändra leveransadress PRO - Leveransstatus
Meddelande
Reklamation och garanti PRO - Anmäl defekta delar PRO - Anmäl fel färg PRO - Anmäl felaktiga delar PRO - Fel artikel vid leverans PRO - Brist på monterade varor
För att vi ska kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi en lista över de delar som saknas så att vi kan ordna en enda efterföljande leverans. Förteckningen ska upprättas på grundval av monteringsanvisningarna (t.ex. 1 st B 80, 2 st PD 240).
Meddelande
För att kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi bilder på mottagna och skadade varor. Inspektera hela försändelsen noggrant och skicka oss en fullständig lista över saknade/defekta varor så att vi kan ordna med en enda restorder. Skapa listan med hjälp av monteringsanvisningen (t.ex.: 1 st B 80, 2 st PD 240).
För att kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi bilder på förpackningsetiketten, monteringsanvisningen, leveranskvittot och hela varan.
För att kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi bilder på mottagna och skadade varor. Inspektera hela försändelsen noggrant och skicka oss en fullständig lista över saknade/defekta varor så att vi kan ordna med en enda restorder. Skapa listan med hjälp av monteringsanvisningen (t.ex.: 1 st B 80, 2 st PD 240).
Betalning PRO - Fråga om betalning
Meddelande
Omdöme PRO - Fråga om omdöme
Meddelande
Ämne Erbjudanden för offentliga platser Produkt och montering Försändelse Betalning
Erbjudanden för offentliga platser PRO - Erbjudanden för offentliga lekplatsredskap EN 1176
Meddelande
Produkt och montering PRO - Frågor om produkten PRO - Frågor om montering
Meddelande
Försändelse PRO - Leveranstider/hur fungerar leveransen?
Meddelande
Betalning PRO - Betalningsalternativ PRO - Betalningen fungerade inte
Meddelande
Skicka in