Namn, förnamn
E-post
E-post (bekräfta)
Beställningsnummer
Ange endast beställningsnummer som börjar med SE. Kontakta oss direkt via säljplattformen för alla andra beställningsnummer.
Ämne
Redigera kunduppgifter
Produkt och montering
Status och leverans
Reklamation och garanti
Avboka beställning
Betalning
Annat
Omdöme
Redigera kunduppgifter
Ändra kontakt- eller fakturauppgifter
Meddelande
Produkt och montering
Frågor om produkt och bygganvisningar
Frågor om montering
Meddelande
Status och leverans
Leveransstatus
Ändra leveransadress
Meddelande
Reklamation och garanti
Anmäl defekta delar
Anmäl fel färg
Anmäl felaktiga delar
Fel artikel vid leverans
Brist på monterade varor
För att vi ska kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi en lista över de delar som saknas så att vi kan ordna en enda efterföljande leverans. Förteckningen ska upprättas på grundval av monteringsanvisningarna (t.ex. 1 st B 80, 2 st PD 240).
Meddelande
För att kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi bilder på mottagna och skadade varor. Inspektera hela försändelsen noggrant och skicka oss en fullständig lista över saknade/defekta varor så att vi kan ordna med en enda restorder. Skapa listan med hjälp av monteringsanvisningen (t.ex.: 1 st B 80, 2 st PD 240).
För att kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi bilder på förpackningsetiketten, monteringsanvisningen, leveranskvittot och hela varan.
För att kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi bilder på mottagna och skadade varor. Inspektera hela försändelsen noggrant och skicka oss en fullständig lista över saknade/defekta varor så att vi kan ordna med en enda restorder. Skapa listan med hjälp av monteringsanvisningen (t.ex.: 1 st B 80, 2 st PD 240).
Avboka beställning
Beställt fel produkt
Hittat billigare pris
Ändra betalningsalternativ
Leveransfördröjning
Annat (vänligen ange anledning)
Meddelande
För att vi ska kunna behandla din förfrågan så snabbt som möjligt behöver vi en bild på det billigare erbjudandet! Förutsättning: Ångerfristen på 14 dagar får inte överskridas och varan ska vara identisk.
Betalning
Frågor om betalning/återbetalning
Meddelande
Annat
Avregistrera dig från nyhetsbrevet
Meddelande
Omdöme
Fråga om omdöme
Meddelande
Ämne
Produkt och montering
Försändelse
Betalning
Annat
Produkt och montering
Frågor om produkt och bygganvisningar
Frågor om montering
Meddelande
Försändelse
Leveranstider/hur fungerar leveransen?
Meddelande
Betalning
Betalningsalternativ
Betalningen fungerade inte
Meddelande
Annat
Samarbete
Meddelande
Beställningsnummer
Ange endast beställningsnummer som börjar med SE. Kontakta oss direkt via säljplattformen för alla andra beställningsnummer.
Ämne
Redigera kunduppgifter
Erbjudanden för offentliga platser
Produkt och montering
Status och leverans
Reklamation och garanti
Betalning
Omdöme
Redigera kunduppgifter
PRO - Ändra kontakt- eller fakturauppgifter
PRO - Skicka momsregistreringsnummer
Meddelande
Erbjudanden för offentliga platser
PRO - Erbjudanden för offentliga lekplatsredskap EN 1176
Meddelande
Produkt och montering
PRO - Frågor om produkten
PRO - Bygganvisningar och certifikat
PRO - Rekommendation av ankare
PRO - Fundamentplan/tips
PRO - Frågor om montering
Meddelande
Status och leverans
PRO - Ändra leveransadress
PRO - Leveransstatus
Meddelande
Reklamation och garanti
PRO - Anmäl defekta delar
PRO - Anmäl fel färg
PRO - Anmäl felaktiga delar
PRO - Fel artikel vid leverans
PRO - Brist på monterade varor
För att vi ska kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi en lista över de delar som saknas så att vi kan ordna en enda efterföljande leverans. Förteckningen ska upprättas på grundval av monteringsanvisningarna (t.ex. 1 st B 80, 2 st PD 240).
Meddelande
För att kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi bilder på mottagna och skadade varor. Inspektera hela försändelsen noggrant och skicka oss en fullständig lista över saknade/defekta varor så att vi kan ordna med en enda restorder. Skapa listan med hjälp av monteringsanvisningen (t.ex.: 1 st B 80, 2 st PD 240).
För att kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi bilder på förpackningsetiketten, monteringsanvisningen, leveranskvittot och hela varan.
För att kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi bilder på mottagna och skadade varor. Inspektera hela försändelsen noggrant och skicka oss en fullständig lista över saknade/defekta varor så att vi kan ordna med en enda restorder. Skapa listan med hjälp av monteringsanvisningen (t.ex.: 1 st B 80, 2 st PD 240).
Betalning
PRO - Fråga om betalning
Meddelande
Omdöme
PRO - Fråga om omdöme
Meddelande
Ämne
Erbjudanden för offentliga platser
Produkt och montering
Försändelse
Betalning
Erbjudanden för offentliga platser
PRO - Erbjudanden för offentliga lekplatsredskap EN 1176
Meddelande
Produkt och montering
PRO - Frågor om produkten
PRO - Frågor om montering
Meddelande
Försändelse
PRO - Leveranstider/hur fungerar leveransen?
Meddelande
Betalning
PRO - Betalningsalternativ
PRO - Betalningen fungerade inte
Meddelande
Skicka in