• Tillverkning i Tyskland
  • 10 års garanti¹
  • Från 900 kr gratis leverans³
  • Mer än 1 miljon nöjda kunder

Beställning

minus-circle plus-circle Varför är det nödvändigt att lämna ett telefonnummer?

På grund av sin storlek levereras våra lekställningar inte med en konventionell pakettjänst utan med en lastbil med lyftplattform. För att komma överens om det perfekta leveransdatumet med dig kommer speditionsfirman att kontakta dig per telefon. På så sätt ser vi till att du är hemma och att din lekställning kan levereras i tid.

minus-circle plus-circle Är det möjligt att beställa från Wickey på telefon?

Din beställning kan bara göras online via vår webbshop.

minus-circle plus-circle Kan min faktureringsadress skilja sig från leveransadressen?

Naturligtvis är olika fakturerings- och leveransadresser inga problem alls: Med bara ett klick kan du ange en annan leveransadress i kassan.

minus-circle plus-circle Varför finns det prisskillnader mellan olika länder/butiker?

Detta har bland annat att göra med landsspecifika förhållanden som beräkning av fraktkostnader.
Vi gör vårt bästa för att begränsa dessa skillnader så långt det är möjligt, men vi kan inte förhindra dem helt. Priserna i butiken är de som gäller för varje land. I några av våra butiker erbjuder vi leveranser till ett annat land. Du kan läsa denna information i våra butiker under Beställning och leverans.

minus-circle plus-circle Får jag en bekräftelse på min beställning?

När du har avslutat din shoppingtur vill vi naturligtvis inte att du ska behöva vänta på oss. Vi skickar omedelbart en orderbekräftelse till din e-postadress med all viktig information om hur du går vidare. Om du, trots allt, inte får en orderbekräftelse, kontaktar du bara vår hårt arbetande kundtjänst på +46 (0)101 992 503. De hjälper dig gärna!

minus-circle plus-circle Kan jag också beställa från Wickey med min smartphone?

Visst, du kan enkelt bläddra i vår butik med din smartphone och naturligtvis även beställa.

minus-circle plus-circle Fram till när kan jag avbryta min beställning?

Om varorna ännu inte har lämnat vårt lager eller om du ännu inte har betalat kan du enkelt avbryta beställningen. Detta betyder: så länge du ännu inte har fått en leveransbekräftelse kan du enkelt avbryta din beställning. Oroa dig inte, om du redan har betalat får du alltid tillbaka dina pengar.

minus-circle plus-circle Kan jag ändra min orderinformation efteråt?

Så länge varan du vill ha finns fortfarande i kundvagnen och beställningen inte har slutförts kan du enkelt ändra och anpassa beställningsinformationen. Så snart du har slutfört din beställning kan inga ytterligare ändringar göras.

minus-circle plus-circle Var hittar jag ångerblanketten ?

Inom de första 14 dagarna har du rätt att säga upp avtalet utan att ange skäl. Mer information om detta och formuläret hittar du här: ångerrätt.

Laddar...

Jämför Produkter

chevron-right