Help Center

Beställning
Varför är det nödvändigt att lämna ett telefonnummer?

På grund av sin storlek levereras våra lekställningar inte med en konventionell pakettjänst utan med en lastbil med lyftplattform. För att komma överens om det perfekta leveransdatumet med dig kommer speditionsfirman att kontakta dig per telefon. På så sätt ser vi till att du är hemma och att din lekställning kan levereras i tid.

Är det möjligt att beställa från Wickey på telefon?

Din beställning kan bara göras online via vår webbshop.

Kan min faktureringsadress skilja sig från leveransadressen?

Naturligtvis är olika fakturerings- och leveransadresser inga problem alls: Med bara ett klick kan du ange en annan leveransadress i kassan.

Varför finns det prisskillnader mellan olika länder/butiker?

Detta har bland annat att göra med landsspecifika förhållanden som beräkning av fraktkostnader.
Vi gör vårt bästa för att begränsa dessa skillnader så långt det är möjligt, men vi kan inte förhindra dem helt. Priserna i butiken är de som gäller för varje land. I några av våra butiker erbjuder vi leveranser till ett annat land. Du kan läsa denna information i våra butiker under Beställning och leverans.

Får jag en bekräftelse på min beställning?

När du har avslutat din shoppingtur vill vi naturligtvis inte att du ska behöva vänta på oss. Vi skickar omedelbart en orderbekräftelse till din e-postadress med all viktig information om hur du går vidare. Om du, trots allt, inte får en orderbekräftelse, kontaktar du bara vår hårt arbetande kundtjänst på +46 (0)101 992 503. De hjälper dig gärna!

Kan jag också beställa från Wickey med min smartphone?

Visst, du kan enkelt bläddra i vår butik med din smartphone och naturligtvis även beställa.

Fram till när kan jag avbryta min beställning?

Om varorna ännu inte har lämnat vårt lager eller om du ännu inte har betalat kan du enkelt avbryta beställningen. Detta betyder: så länge du ännu inte har fått en leveransbekräftelse kan du enkelt avbryta din beställning. Oroa dig inte, om du redan har betalat får du alltid tillbaka dina pengar.

Kan jag ändra min orderinformation efteråt?

Så länge varan du vill ha finns fortfarande i kundvagnen och beställningen inte har slutförts kan du enkelt ändra och anpassa beställningsinformationen. Så snart du har slutfört din beställning kan inga ytterligare ändringar göras.

Var hittar jag ångerblanketten ?

Inom de första 14 dagarna har du rätt att säga upp avtalet utan att ange skäl. Mer information om detta och formuläret hittar du här: ångerrätt.

View all
Betalning
Vilka betalningsmetoder kan jag välja hos Wickey?

För att du enkelt ska kunna betala din beställning erbjuder vi dig ett urval av de mest populära betalningsmetoderna i vår butik:

  • Kreditkort
  • Förskottsbetalning
  • PayPal
  • ApplePay

Du hittar mer information om våra betalningsmetoder här: Betalningsalternativ.

När dras beloppet från mitt kreditkort?

Ditt kreditkort debiteras så snart beställningen görs. Kontrollera alltid hur avbetalningarna för ditt kreditkort fungerar.

Är det möjligt att ändra betalningsmetod med kort varsel?

Kontrollera att du har valt den betalningsmetod du vill ha innan du beställer. Tyvärr är det inte möjligt att ändra betalningsmetod med kort varsel.

Erbjuder Wickey finansieringshjälp eller avbetalning?

Det finns för närvarande inte möjlighet att betala för varorna i delbetalningar, men använd gärna någon av de andra betalningsmetoderna, de är funkar väldigt bra!

Vilka är Wickeys bankuppgifter?

Våra bankuppgifter är som följer:

Wickey GmbH & Co. KG
IBAN: DE72 3125 1220 1400 0138 58
BIC/SWIFT: WELADED1ERK

Se till att du som avsedd användning anger din betalningsreferens (till exempel: RFxx xxx xxx xxx x) så att vi lätt kan koppla ihop din betalning med din beställning. Så snart vi har mottagit och bokfört din betalning kommer du att få en bekräftelse på mottagandet av betalningen från oss via e-post.

Hur säker är betalningsmetoden?

I enlighet med mottot "säkerheten först" är din säkerhet mycket viktig för oss och våra betalningspartners. För att säkerställa smidig betalningshantering arbetar vi bara med etablerade betalningsexperter som följer de högsta säkerhetsstandarderna och använder sofistikerade system för förebyggande av bedrägerier.

När och hur får jag fakturan?

Du får fakturan för din beställning via e-post efter att din betalning har mottagits i vårt system.

Kan fakturan ställas ut på mitt företags namn?

Du kan naturligtvis också få fakturan i ditt företags namn. Fyll i de två fälten "Företag" och "momsreg.nr." i kassan.

Hur visas moms på fakturan?

Moms visas inte som en separat fakturapost. Det står dock på fakturan att det totala beloppet är inklusive moms.

Kan du köpa presentkort hos Wickey?

Det är för närvarande inte möjligt att köpa presentkort hos oss - men vem vet, detta kan komma att förändras!

View all
Frakt och leverans
Hur levereras Wickey-produkter?

Vi levererar vår lekplatsutrustning till dig genom spedition. Du kan få mindre produkter och tillbehör med pakettjänst.

Med vilka speditörer och paketleverantörer samarbetar Wickey?

Eftersom vi har landsspecifika Wickey-butiker i nästan hela Europa arbetar vi med ett stort antal speditörer. För mindre paket samarbetar vi med DHL, GLS, DPD eller UPS.

Hur packas lekplatsutrustningen från Wickey?

Säkerheten först - vårt motto vid förpackning! Du tar emot våra varor som är packade på ett säkert, robust och stadigt förpackat sätt, som paket eller på pall med skyddsfilm. Större paket, till exempel lekställningar eller gungor, levereras lika säkert till dig av speditören ända till trottoarkanten.

Vad ska jag tänka på och kontrollera vid min leverans?

I princip bör du kontrollera om det finns externa skador innan du accepterar att motta paketet och vid behov vägra godkännande om paketet visar betydande skador. Innan du sätter igång med monteringen bör du noggrant undersöka leveransen igen. Använd monteringsanvisningarna för att kontrollera att din beställning är komplett och leta efter eventuella defekter på balkar, brädor och enskilda delar.

Jag bor på en smal gata - Vilka är mina leveransalternativ?

Om gatan för din leveransadress är för smal för en leverans med en 7,5 ton lastbil (standardmått lastbil 7,5 t: L6,1xW2,4xH2,4 m), kan du naturligtvis välja en alternativ leveransadress när du gör din beställning.
Om du, trots ogynnsamma förhållanden, vill få din vara levererad till önskad adress ber vi dig att komma ihåg att detta kan leda till ökade leveranskostnader och en förlängd behandlingstid.

Kommer en order på flera Wickey-produkter att levereras på samma gång?

I grund och botten: En beställning, en leverans! Om du inte har handlat så mycket att allt helt enkelt inte passar i ett paket. Beroende på situation och volym kan våra barnsängar och små lekställningar också skickas i flera paket.

Kommer transportföraren att hjälpa mig att bära Wickey-lekplatsutrustningen till min tomt?

Leveransen är gratis till trottoarkanten - och sedan är det din tur.

Är det möjligt att ändra leveranstiden hos speditören med kort varsel?

Om du behöver skjuta upp leveransdatumet med kort varsel är allt du behöver göra att ringa oss på +46 (0) 101 992 503. Det kan dock uppkomma lagringskostnader och extra kostnader hos speditören, vilka kan behöva betalas av dig med förbehåll och beroende på situationen. Kontakta vår kundtjänst per telefon för mer information.

Vad gör jag om jag inte är hemma när leveransen sker?

Vi ber dig att undvika denna situation så långt som möjligt för att undvika extraarbete för alla inblandade parter så mycket som möjligt. Om det är absolut omöjligt för dig att hålla den avtalade tiden går vi in: I detta fall kommer speditören att kontakta oss och vi kommer i vår tur att kontakta dig för att komma överens om ett nytt leveransdatum.

Kan beställningen hämtas på plats?

Även om vi gärna skulle vilja hälsa på var och en av våra kunder personligen är det tyvärr inte möjligt att hämta produkter på plats av organisatoriska skäl.

View all
Returer
Kan jag själv välja speditionsfirma för att returnera ett lekredskap från Wickey?

Av logistiska skäl kan vi tyvärr inte erbjuda dig ett val av speditör. Det är inte heller möjligt för oss att vidarebefordra information från speditionsfirman, eftersom de ofta arbetar med underleverantörer under leveransen.

Vad gör jag om jag vill returnera en vara?

Om de varor som ska returneras är speditionsvaror samordnar vi gemensamt med dig ett hämtningsdatum för speditionsfirman och tar hela kostnaden för returen.

Om paketen däremot är mindre ber vi dig att returnera dem själv till en pakettjänstleverantör som du väljer.

Tips: Välj alltid samma pakettjänstleverantör som var ansvarig för att leverera dina varor. Detta är vanligtvis det billigaste alternativet.

Kommer Wickey att bekräfta mottagandet av min retur?

Så snart vi har fått din retur får du naturligtvis ett e-postmeddelande från oss, där vi bekräftar mottagandet av din retur.

Hur får jag tillbaka mina pengar?

Återbetalningen beror på vald betalningsmetod. Om du har betalat för din beställning i förväg kan du skicka oss dina kontouppgifter så att vi kan behandla återbetalningen. Om du har beställt via PayPal, kreditkort eller Amazon är dina betalningsuppgifter redan lagrade och vi behöver inga ytterligare detaljer för att behandla din återbetalning. Vi ber dig också att notera att ersättningen kan ta upp till 14 dagar.

Hur länge har jag möjlighet att reklamera en vara?

Det finns ingen grundläggande reklamationsperiod. Våra trädelar är garanterade i 10 år och tillbehör i 2 år. Detta påverkar inte lagstadgade bestämmelser. Mer information finns också i våra ångerrätt.

Vad gör jag om min beställning är ofullständig eller skadad?

Om du märker några externa transportskador vid leveransen, vänligen be transportören att notera detta på följesedeln. Tyvärr kan transportskador inte alltid undvikas och vi kommer att samarbeta med dig för att hitta en tillfredsställande lösning. Det bästa du kan göra är att först få en översikt över komponenternas fullständighet och skada med hjälp av monteringsanvisningarna och ta bilder. Kontakta oss sedan med hjälp av vårt kontaktformulär och skicka de berörda komponenterna inklusive bilder till oss. Vi återkommer till dig så snart som möjligt med en lämplig lösning.
Om en vara saknas är processen likadan: Jämför först alla delar du fått med monteringsanvisningarna och använd dem för att anteckna vilka delar som saknas. Skicka den här listan till vår kundtjänst.
Vi återkommer till dig så snart som möjligt med en lämplig lösning.

Om min lekplatsutrustning levereras mycket skadad, kan jag då vägra att ta emot den?

Vi ber dig att acceptera varorna först och inte vägra att ta emot dem. Be leverantören/föraren att registrera alla transportskador på fraktsedeln och kontakta oss sedan omedelbart så att vi kan skicka ersättningsvaror gratis och hitta en tillfredsställande lösning för dig.

Vad gör jag om jag vill byta en vara?

För att avbryta en beställning, vänligen kontakta vår kundtjänst. Detta kan göras med hjälp av kontaktformuläret, per telefon eller via e-post. Om du skickar ett e-postmeddelande till oss ber vi dig att ange din e-postadress och ditt beställningsnummer. Vår kundtjänst kommer att kontakta dig så snart som möjligt för att diskutera nästa steg med dig.

View all
Montering och säkerhet
Var hittar jag monteringsanvisningarna till min Wickey-lekplatsutrustning?

Monteringsanvisningarna skickas till dig med din beställning i den medföljande skruvpåsen. Om de, mot förmodan, inte ingår kan du kontakta vår kundtjänst via [email protected] så skickar vi dem igen.

Hur mycket tid har jag att planera för att montera lekplatsutrustningen?

Erfarenheten har visat att med hjälp av en hjälpande hand och tack vare detaljerade monteringsanvisningar går monteringen snabbt och enkelt: som tumregel och beroende på din hantverksskicklighet behöver du cirka 6 arbetstimmar för våra minsta lekställningar - då räknar vi inte med betonggjutningen. Vi rekommenderar att du ber två personer att hjälpa dig med den största lekställningen. Då blir ni klara på 8 arbetstimmar. Och när dina vänner ändå är där kan de stanna på en trevlig middag.

Vilka material behöver jag för monteringen?

Brädorna och stolparna är färdigsågade och det nödvändiga skruvmaterialet, inklusive täcklock, ingår också i leveransen. Du behöver följande verktyg för montering:

Sladdlös skruvdragare Vattenpass Gummihammare Vinkel Hylssats

Tips: När du fäster de medföljande skruvarna måste du använda rätt bitstorlek för att förhindra för tidiga rostangrepp och skador.

När organiserar jag ett monteringsteam?

Se till att din beställning har levererats fullständigt och utan brister innan du ber om hjälp med monteringen. Detta sparar ansträngning, tid och pengar och dina medarbetare kan börja arbetet utan problem.

Kan lekutrustningen monteras annorlunda än vad som beskrivs i instruktionerna?

Du bör montera huvudkomponenten, d.v.s. lekställningens huvuddel, enligt beskrivningen i monteringsanvisningen. Alla ändringar i denna konstruktion görs på egen risk och kan inte bara påverka din garanti utan också äventyra dina barns välbefinnande. Många lekställningar kan monteras spegelvänt. Detta innebär att placeringen av tillbhör, som rutschkana eller klättervägg, kan bytas. Om du inte är säker på om detta gäller ditt lekredskap hjälper vår kundtjänst naturligtvis gärna till.

Hur monterar jag vattenanslutningen på min rutschkanan?

För montering behöver du en borr med en diameter på 4 mm och en minsta längd på 5 cm. Du behöver också ett fint sandpapper för att slipa bort överflödigt borrmaterial som uppstår längst upp på rutschkanan. För anslutningen krävs en halv tums slang och en slangklämma.
Observera: Observera att endast våra 175 cm, 220 cm och 300 cm vågiga rutschkanor har en vattenanslutning.

Wateraansluiting

På baksidan av rutschkanan finns ett anslutningsrör som markerar platsen för vattenanslutningen. För in borrkronan genom röret underifrån och börja borra hålet. De resulterande kanterna kan tas bort med borrhuvudspetsen. De återstående flisorna kan slipas ned med fint sandpapper.
Tips: Tryck inte för hårt vid slipning för att undvika repor på rutschkanan. Skruva sedan slangen på en halv tum på anslutningsröret och fäst den med slangklämman. Nu kan vattenleken börja!

Hur måste ytan vara så att lekplatsutrustningen kan stå säkert?

Det är bäst att ställa din Wickey-lekplatsutrustning på en plan yta. Gräsmattor eller sandytor med tillräckligt med utrymme runt ställningen är mycket lämpliga för detta. Fallskyddsmattor rekommenderas för hårdare mark.

Hur fäster jag lekredskapet i marken?

Även om din lekutrustning verkar stabil och säker: För att garantera dina barns säkerhet rekommenderar vi att du förankrar varje lekutrustning i marken. Denna förankring ökar tornets eller gungans stabilitet! Alla ankare skruvas fast i lektornets stolpar och - beroende på vilken ankartyp du väljer - syns inte från utsidan. I allmänhet rekommenderar vi att du förankrar varje tornstolpe i marken. Stegar och klätterväggar ska också fästas med 2 ankare vardera. Mer information finns i respektive produktbeskrivning.

Tips: Våra vinkelankare är perfekta för alla torn.

Vilka ankare bör jag använda och ingår de i lekplatsutrustningen?

Du måste beställa till ankarna till din lekplatsutrustning. Ta en titt på produktsidan för din produkt: Där ger vi rekommendationer vilken typ av ankare och vilket antal vi rekommenderar för ditt torn.

  Markankare Jordankare Vinkelprofil
  Grundanker Bodemanker Hoekanker
Fyrkantiga stolpar / sneda stegar
Gungstolpar
Runda stolpar
Tiny-/Flyer-serien
Smart-/Prime-serien
Lös, sandig mark (förankras alltid i betong)
Hård, stenig mark
Monteringstips Enklaste montering

Skruvas fast eller förankras i betong
Enkel montering*

Förankras i betong
Enkel montering*

Förankras i betong
Stabilitet Stabil och säker (Standaard) Stabil och säker (Premium) Stabil och säker (Premium)

*Rekommendation: Montering på innersidan, ankaret kan inte ses från utsidan

Hur gör jag för att fästa ankarna i betong?

Betonggjutning

Ankarna

View all
Träinfo
Vilket trä använder Wickey?

Det impregnerade Wickey-träet av tall eller gran kommer från naturlig och hållbar odling och står för särskilt lång livslängd på utomhusområden. Det gör att våra produkter står stadigt, vilket garanterar rolig och säkert lek.

Är sprickor, kvisthål och grönaktig färg i träet ofarliga?

Trä är en naturlig produkt och inga två träd är varandra lika. Små sprickor eller kvisthål är därför ganska vanliga. Enligt DIN-standard 4074 påverkas träets statik inte av sprickor som är mindre än en fjärdedel av balkens längd eller tjocklek - tvärtom visar de till och med att träet fortfarande arbetar!

Varför förändras träets volym?

Om virket lagras i särskilt fuktiga eller torra förhållanden kan träet expandera eller dra ihop sig lite. Detta är inte bara ofarligt, det är bra eftersom träet på vis kan tåla väder och miljö på ett optimalt sätt.

Min lekplatsutrustning har på vissa ställen vita/gröna fläckar. Är det mögel?

Om din Wickey-produkt visar mindre vita eller grönaktiga missfärgningar behöver du inte oroa dig: det händer att salter från träet och impregneringen kan samlas och tränga ut på ytan. Du kan ignorera dessa fläckar. Men om de stör dig kan du helt enkelt försiktigt slipa de drabbade områdena.

Vad är tryckimpregnerat trä?

Vårt trä står för år av lekglädje och för att garantera det ser vi till att det är slitstarkt. Därför impregnerar vi det med hjälp av en tryckprocess. Skyddsalter pressas in i träet under högt tryck. På detta sätt skyddas träet permanent mot insekter, svamp, mögel och konstant kontakt med marken och med vatten.

Är det normalt att träet är fuktigt?

I allmänhet är fukt inte en anledning till oro: erfarenheten har visat att det kan ta ett tag innan fukten som skapas under impregneringsprocessen försvinner helt från träet. Det är bara viktigt att träet packas upp omedelbart efter mottagandet och förvaras på en torr plats tills det monteras.

Ska jag lasera min klätterställning och vilken lasyr är bäst för den?

Du behöver inte lasera eller lackera vårt trä. Tack vare väderbeständig tryckimpregnering är den väl skyddad mot väder och vind. Om du fortfarande vill ha en skyddsglasyr kan du naturligtvis behandla träet med en speciell permanent skyddsfärg eller lasyr som är certifierad enligt DIN EN 71 del 3. Dessa lasyrer är säkra för barn och miljön.

Hur kan jag få bort de gröna fläckarna?

Genom impregneringen av vårt virke i trycksprocessen och träets ständiga arbete kan det hända att lite salt rinner ut i små områden. Du kan enkelt slipa bort dem eller bara lämna kvar dem om de inte stör dig.

Vad kan jag göra för att motverka att lekplatsutrustningen av trä inte sväller eller krymper?

Om träet blir fuktigt eller har lagrats länge kan volymen skifta något. För att undvika detta, förvara den på en torr plats och inte för länge. Och du vill väl ändå inte låta dina barn vänta på sitt helt nya lekredskap från Wickey, eller hur?

View all
Kvalitet och garanti
Hur många års garanti får jag på Wickeys lekredskap?

Eftersom vi har fullt förtroende för våra produkter ger vi dig 10 års garanti * på alla trädelar när du samtidigt köper våra egentillverkade ankare. I alla andra fall gäller den lagstadgade garantin.

*Den annonserade garantin gäller för alla trädelar om du samtidigt köper vårt eget ankare. I alla andra fall gäller den lagstadgade garantin.... Mer information om garantiansvarets omfattning och dess giltighet hittar du i vår garantiförklaring.

Vid vilken tidpunkt börjar garantiperioden?

Garantiperioden börjar med mottagandet av varorna. Konsumentens lagstadgade rättigheter (garantirättigheter och ångerrätt) begränsas inte av garantin.

När gäller inte garantin?

Innehållet i garantin är en hållbarhetsgaranti på alla delar av den köpta varan. Denna garanti gäller endast om minst ett av våra egentillverkade ankare köptes tillsammans med den köpta varan. Om detta inte är fallet har kunden inga ytterligare garantianspråk på skadade trädelar efter att den lagstadgade garantin har upphört.
Garantin gäller inte heller om kunden eller en tredje part orsakar felet i trädelarna genom fel montering eller om felet beror på skador på trädelarna till följd av felaktig användning eller lagring av kunden själv eller en tredje part. Skador på grund av vandalism av kunden själv eller av tredje part, trätypiska egenskaper eller väderrelaterade skador undantas också från garantin.

View all
Info om Wickey-kategorierna
Kan jag endast köpa Wickey-produkter online?

Eftersom vi är en ren online-verksamhet säljer vi faktiskt våra produkter enbart via Internet. Ett hemligt tips från oss till dig: Kolla regelbundet in vårt Facebook-konto: vi överraskar dig med coola (rabatterade) kampanjer med jämna mellanrum!

Finns det kataloger eller broschyrer om Wickey-produkter?

Miljön är viktig för oss och därför använder vi inte tryckta kataloger. I vår webbutik hittar du allt du behöver för att skapa en unik tillflyktsort för dina barn.

Kan jag se lekutrustningen på en utställning?

Ett showroom är ännu inte planerat. Men om du bor i närheten eller om du har vägarna förbi är du välkommen in till oss: Vi har ställt upp en handfull lekställningar i våra lokaler. Naturligtvis kan du också ta en titt på vår inspirationssida och få ett första intryck av våra lekställningar.

Är Wickey-lekplatsutrustningen även lämplig för offentliga platser?

Vi erbjuder också lekutrustning för offentliga platser så att lekplatser, skolor, dagis och liknande får riktigt bra lekredskap. Våra PRO och Hy Land-lektorn uppfyller den europeiska standarden EN-1176 och är lämpliga för användning på offentliga platser. Du hittar fler lekredskap för offentliga platser här: Allmän lekplats.

Behöver jag bygglov för Wickey-lekredskap?

Eftersom rättspraxis kan skilja sig åt, inte bara internationellt utan också regionalt, rekommenderar vi att du tar reda på de nuvarande riktlinjerna på byggnadskontoret i din kommun/stad.

Hur återvinner jag mitt Wickey-lekredskap när jag inte längre använder det?

Se till att det återvinns på rätt sätt efter demontering. Var du kan återvinna tryckimpregnerat trä får du veta av din kommun.

Måste lekredskapen från Wickey underhållas?

Som med alla förbrukningsprodukter kan våra lekställningar visa tecken på användning. Vi rekommenderar därför att du regelbundet kontrollerar din lekutrustning vad gäller skruvar, brädor och tillbehör.

Är det möjligt att bygga ut min lekställning?

Titta runt i vår webbutik, tillbehören som erbjuds där kan enkelt fästas på vilken lekställning som helst. De enskilda tilläggsmodulerna för tornen kan för närvarande inte (beställas) separat.

Finns det produkter som jag borde beställa till?

Definitivt ankare att fästa i betong i marken. Dessa är väsentligt för att lekställningen eller gungan ska stå så stadigt som möjligt och så att 10-årsgarantin helt ska täcka trädelarna. Den annonserade garantin gäller ju för alla trädelar om du samtidigt köper våra egna ankare. I alla andra fall gäller den lagstadgade garantin.... Mer information om garantiansvarets omfattning och dess giltighet hittar du i vår garantiförklaring.

Vilka plattformshöjder har Wickey och vilka är bäst?

På Wickey hittar du lekställningar och lekstugor med många olika plattformshöjder. Vad som är det perfekta tornet för dig baseras alltid på dina krav och önskemål: Är din trädgård ganska liten och har dina barn precis att klättra och gunga? Då kan det vara tillräckligt med en lekställning med en 90 cm eller 120 cm hög plattform och en kort rutschkana. Stora lekställningar med 150 cm eller 210 cm höga plattformar och tilläggsmoduler är perfekta för äldre barn och långsiktig lekglädje.

View all
Kontakt
Hur och när kan man nå er?

Du kan nå oss med hjälp av kontaktformuläret och traditionellt via telefon.

Du kan nå oss från måndag till fredag ​​mellan 09:00 och 16:00 på följande nummer: +46 (0) 101 992 503
Vi ber dig beakta våra telefontider.

Kundservice på engelska och tyska

Jag vill ge dig feedback - hur gör jag det?

Är du nöjd eller har du förslag du skulle vilja ge oss? Låt oss veta. Vi ser fram emot ett betyg på Ekomi eller en recension på Google. Är du ett riktigt fan och vill dela dina erfarenheter? Dela sedan din bild eller video på Instagram med hashtaggen #wickeyadventure eller skicka oss ett foto eller en video med ett uttalande till [email protected] för vår webbplats. Vi ser fram emot din feedback!

Var kan jag hitta feedback och bilder från andra kunder?

Nöjda kunder över hela Europa som redan har handlat hos oss och som har fotograferat sina äventyr speciellt för oss kan man titta på i vår butik under rubriken Inspiration i lugn och ro. Låt dig inspireras!

Finns det en chans för en bloggare att samarbeta med Wickey?

Är du en bloggare och du är intresserad av att samarbeta med oss? Det gläder oss! Skicka helt enkelt ett e-postmeddelande till [email protected], där du berättar lite om dig själv och dina planer för framtida samarbete. Tala gärna om för oss om du redan har ett mediakit. På så sätt blir ett eventuellt framtida samarbete ännu smidigare!

Hur får jag information om aktuella tävlingar?

Det bästa sättet att göra detta är att gilla oss på Facebook . Oavsett om det är tävlingar, rabattkampanjer etc. - här får du alltid veta det senaste.

View all